DESSOUS LADY - Fotoshootings und Portraits mit Natascha

Większość sesji buduarowych odbywa się w moim prywatnym studiu fotograficznym, które obecnie przechodzi kolejną przemianę (wkrótce zaprezentuję zdjęcia). Co jakiś czas jednak decyduję się na fotografowanie w innym miejscu niż moje atelier. Tak właśnie było z Nataszą, z którą spotkałam się .... w centrum handlowym. Było wesoło i romantycznie z dużą ilością pozytywnej energii nie tylko słonecznej. Trzymajcie się zdrowo.
........................

Die meisten Boudoir-Fotoshootings finden in meinem Homestudio statt, das derzeit eine neue Änderung durchgeführt wird (Ich werde bald Bilder präsentieren). Manchmal mache ich Fotos an einem anderen Ort als in meinem Atelier. Mit Natascha habe ich  ... im Einkaufszentrum getroffen. Es war fröhlich und romantisch mit viel positivem Energie und Sonne. Bleib gesund.

portraits in berlin

fotografin Berlin

model in berlin

outdoor fotohootings

kontrast

berlin fotografin

fotografin Martencja

martencja photography



Kommentare